Re: Tablet, wszystkomający

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Fri, 7 Dec 2012 13:15:17 +0100

Dnia Fri, 7 Dec 2012 12:50:24 +0100, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

> [...]

A jaki dostep nie wymaga sprzetu?

> Nie rozumiem negatywnego nastawienia. Czemu? Nie przeczytałeś specyfikacji swojego
> sprzętu i tej usługi zanim np. spróbowałeś? I przez to się
> zniechęciłeś? Bo ja akurat podejście mam pozytywne. Sprawdziłem czy
> mój sprzęt obsługuje, wsadziłem kartę w tablet i po prostu działa.

Tez mnie ta niechec zaskoczyla. Tez mam karte Aero i na wyjezdzie/w terenie
uwazam to za genialne rozwiazanie. W domu mam lacze dobre, wiec rzadko
korzystam, chyba ze operator sie wypnie lub ma "awarie".

Z Aero to w ogole jest troche dziwna sprawa. Mam wrazenie jakby pewnej
grupie osob bardzo zalezalo na utajeniu tego rozwiazania. Malo sie o nim
mowi i pisze. Pewnie chodzi o interesy, w koncu trzeba to utrzymywac, a im
mniej ludzi tym taniej to wychodzi - a koncesja na pasmo wygrana.

--
pozdro
R.e.m.e.K