Re: Tablet, wszystkomający

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri, 7 Dec 2012 15:36:10 +0100

Dnia 2012-12-07, o godz. 13:15:17
"R.e.m.e.K" <go_at_dev.null> napisał(a):

> Tez mnie ta niechec zaskoczyla. Tez mam karte Aero i na wyjezdzie/w
> terenie uwazam to za genialne rozwiazanie. W domu mam lacze dobre,
> wiec rzadko korzystam, chyba ze operator sie wypnie lub ma "awarie".

Ja mam właściwie cały czas jedną kartę w jednym z tabletów. Po prostu
nie przedłużałem jednej umowy na net mobilny. Siedzi w pierwszym
Galaxy Tabie - włożone działa od pierwszego razu i tyle.

> Z Aero to w ogole jest troche dziwna sprawa. Mam wrazenie jakby pewnej
> grupie osob bardzo zalezalo na utajeniu tego rozwiazania. Malo sie o
> nim mowi i pisze. Pewnie chodzi o interesy, w koncu trzeba to
> utrzymywac, a im mniej ludzi tym taniej to wychodzi - a koncesja na
> pasmo wygrana.

Aero2 powstało jako część "zapłaty" na koncesję za jedną z
częstotliwości. W warunkach przetargu zapisano że firma która wygra ma
przez 3 lata dostarczać darmowy internet każdemu chętnemu. Solorz nie
jest więc zainteresowany ani reklamą ani łatwą i szybką obsługą
wniosków - robi tylko tyle ile zapisano w umowie.

Zdrówko