Re: Dyski 3TB i stosunkowo wiekowe płyty główne

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu, 6 Dec 2012 12:44:51 +0100

Dnia Thu, 6 Dec 2012 00:13:36 +0100, Michal Kawecki napisał(a):

> Podepnij więc te dyski do posiadanego czteroportowego kontrolera

Mam czteroportowy kontroler - o czym pisałem w pierwszym poście. Wolę jednak
kontrolnie spytać, czy ktoś z takowego korzystał i wie, czy są problemy z
obsługą dysków o pojemnościach 2TB i więcej.

> i posadĹş na tej maszynce jakiegoĹ› Linuksa, albo np. specjalizowanÄ…
> dystrybucję w rodzaju FreeNAS, którą można odpalać z flasha. Linux sobie
> poradzi z ich obsługą, nawet jeśli BIOS ich nie zechce zobaczyć.

Czytałeś mój post inicjujący wątek? :) Nie będzie tam Linuksa. Obsługą tego
zajmie siÄ™ Windows 7 postawiony na osobnym dysku. :)

[ Everything is subjective. Choices, answers, good and evil.               ]
[                                                              (Max Payne) ]