Re: Dyski 3TB i stosunkowo wiekowe płyty główne

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_benatr.cy>
Data: Thu, 6 Dec 2012 01:35:22 +0100

Proces Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px> zwrócił błąd:

> Nie sądzę. Ale RAID10 - czemu nie...

No, od RAID5 może niekoniecznie, choć trzeba by testu. Zapis ucierpi.
Natomiast mam RAID0 ze zwykłych Basiek 7200.11 na ICH9R i on jest
szybszy niż SSD 830 Samsunga (na tym i na ICH8). W odczycie i zapisie
sekwencyjnym oczywiście, a nie w losowym dostępie. RAID 10 powinien mieć
nawet lepszą wydajność, patrząc na swoje stare porównania na tych
chipsetach.

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.