Re: Dlaczego rozdzielczości monitorów komputerowych są takie marne?

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Tue, 04 Dec 2012 23:30:55 +0100

On 2012-12-04 22:21, PK wrote:
[.....]
> 24" IPS z niezłą ergonomią (choć dawniej Dell miał dużo lepsze podstawki
> za taką kasę). Chyba nie widziałeś dolnej półki nigdy...
> Idź do jakiegoś Saturna i zobacz, jak wygląda monitor za 400-500 zł.
> Istnieją nawet LCD bez możliwości odchylania ekranu (nie mają żadnych
> elementów mechanicznych, więc są taniej i chętnych nie brakuje....).
Przecież nie pisałem, że mam kompletny szajs. A gdy przymierzałem się do
zakupu to nawet nie brałem pod uwagę takich sprzętów za 500zł bo coś tam
z dolnej półki jednak wcześniej widziałem. :-D Z drugiej strony np. Eizo
SX2462WH-BK (24" IPS 1920x1200 czyli parametry "z grubsza" :-D podobne
do U2412M) kosztuje ~4kzł więc nadal twierdzę, że moim Dellom bliżej do
dolnej półki niż do wyższej. :-D