Re: Dlaczego rozdzielczości monitorów komputerowych są takie marne?

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 04 Dec 2012 21:21:32 GMT

On 2012-12-04, JDX <jdx_at_onet.pl> wrote:
> Za bardzo nie interesuję się monitorami, ale nie sądziłem, że pivot może
> stanowić luksusowe wyposażenie monitora. :-D W każdym bądź razie moje
> Delle U2412M, czyli monitory wcale nie z najwyżej półki (IMO raczej
> bliżej im do dolnej), maja pivota.

24" IPS z niezłą ergonomią (choć dawniej Dell miał dużo lepsze podstawki
za taką kasę). Chyba nie widziałeś dolnej półki nigdy...
Idź do jakiegoś Saturna i zobacz, jak wygląda monitor za 400-500 zł.
Istnieją nawet LCD bez możliwości odchylania ekranu (nie mają żadnych
elementów mechanicznych, więc są taniej i chętnych nie brakuje....).

pozdrawiam,
PK