Re: Zepsuta karta microSDHC - da się jeszcze coś zrobić?

Autor: E.Z. <E.Z._at_..com>
Data: Tue, 4 Dec 2012 23:22:58 +0100

> Mam Ubuntu na płytce bootowalnej, ale jak dograć do niej dd_rescue?
>
> Może można ściągnąć z Internetu jakiś obraz do wypalenia, który
> zawierałby już dd_rescue lub coś podobnego, sprawdzonego?

Linux napisał:
Could not mount device.
The reported error was:
mount: I could not determine the filesystem type,
and none was specified.

Czy wobec powyższego dd_rescue będzie potrafił dobrać się
do tej karty? Wątpię.

Jeśli nie da się tej karty "uzdrowić", ani nawet skopiować
zapisane na niej pliki, to czy przynajmniej będzie można
ją sformatować i dalej używać? Jeśli tak, to czym?