Re: Zepsuta karta microSDHC - da się jeszcze coś zrobić?

Autor: Michoo <michoo_news_at_vp.pl>
Data: Tue, 04 Dec 2012 23:21:16 +0100

On 04.12.2012 22:33, E.Z. wrote:

> Mam Ubuntu na płytce bootowalnej, ale jak dograć do niej dd_rescue?

Nie używam ubuntu, ale ta stronka sugeruje, że może się nazywać też
ddrescue:
https://help.ubuntu.com/community/DataRecovery#Imaging_a_damaged_device.2C_filesystem_or_drive

> Może można ściągnąć z Internetu jakiś obraz do wypalenia, który
> zawierałby już dd_rescue lub coś podobnego, sprawdzonego?

http://rescuecd.pld-linux.org/ (tylko konsola)
http://grml.org/ (ma też prosty tryb graficzny - łatwiej coś np
sprawdzić w necie jak się nie ma drugiego kompa)

--
Pozdrawiam
Michoo