Re: Zepsuta karta microSDHC - da się jeszcze coś zrobić?

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Tue, 04 Dec 2012 22:17:41 +0100

Użytkownik E.Z. napisał:
> Witam i bardzo liczę na pomoc.
>
> Karta micro SDHC 32GB działała na tablecie bez zarzutu.
> Była na nim używana bez adaptera.
>
> Dzisiaj po skopiowaniu na nią dużego pliku z komputera,
> przy pomocy firmowego adaptera, z którym była kupiona
> oraz czytnika Modecom, karta przestała działać.
>
> Tablet pisze, że karta jest uszkodzona, natomiast komputer
> ją widzi, ale domaga się jej sformatowania.
>
> Zależy mi na "uzdrowieniu" tej karty, a przynajmniej
> na możliwości przekopiowania jej zawartości.
> Potem mogłoby wchodzić w grę jej sformatowanie.
> Czy da się jeszcze coś zrobić?

> [...]

Chinczyk jakis? :)

Pytanie niebanalne, bo czytalem gdzies, jak to chinczyki robia
urzadzenia, dyski, karty, gdzie realna pojemnosc jest duzo mniejsza od
podawanej przez system. Taka np. karta jest "oszukana" i oszukije ze
niby ma duzo miejsca, a tak na prawde ma mniej... I ponoc wlasnie cuda
sie dzieja, jak sie na takiej karcie wgra wiecej niz pojemnosc
rzeczywista mimo, iz wydaje sie, ze jest wiecej miejsca...