Re: To siÄ™ narobi...

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 03 Dec 2012 18:50:37 GMT

On 2012-12-03, R.e.m.e.K <go_at_dev.null> wrote:
> Dyskusja z Toba to strzal w kolano. Odwracasz kota ogonem, zeby tylko swoje
> teorie wybronic. Jak mowa o nie sypaniu bsodami tylko "naprawianiu" (czyli
> tuszowaniu) problemu przez system to masz logi i z nich korzystasz. Jak mowa
> o plikach to wtedy wg Ciebie wiekszosc ludzi ich nie ogarnia i nie sa
> istotne. Oczywiscie ta wiekszosc, mimo, ze nie wie ze pliki istnieja i do
> czego sluza, ta wlasnie wiekszosc ignorantow komputerowych potrafi czytac i
> interpretowac logi! Brawo. Jakie to wszystko spojne i logiczne.

A co robi laik komputerowy po BSODzie? Zaczyna rozmyślać nad problemem?
Nie! Resetuje i żyje dalej.

BTW: "ignorant komputerowy"? Ale tekst...

> A tu juz poleciales po bandzie, przemadrzalosc podszyta hipokryzja az
> trzeszczy. Dla mnie EOT. Szkoda pradu.

Żaden problem.

Po prostu traktujesz komputery jako coś super wciągającego i według
Ciebie trzeba się z nimi pieścić, optymalizować i używać super
narzędzi, bo tak jest lepiej. I tak dalej. Jesteś pasjonatem.

Dla większości ludzi komputer jest takim samym urządzeniem jak mikser.
Po prostu go używają.

pozdrawiam,
PK