Re: Jak odzyskać cześć dysku?

Autor: <suryga_at_gmail.com>
Data: Sun, 2 Dec 2012 09:13:56 -0800 (PST)

> A to quo modo? Bo "standardowe narzędzia" z XP nie pozwalają na zmianę
> rozmiaru partycji rozruchowej i - co za tym idzie - wygospodarować wolnej
> przestrzeni na utworzenie innych partycji. Musiałeś grzebać czymś innym.
>

> To wygląda na efekt działania jakiegoś narzędzia, które "nie umie" 48-bit
> LBA. Nie bawiłeś się płytką instalacyjną Windows XP z SP1 lub w ogóle
> bez SP?
>
> BIOS "widzi ten dysk normalnie?
>

> JoteR

To jest orginalny komputer ze stanów z angielską wersją windowsów. Siostra chciała polskiego windowsa.
W Biosie nie sprawdzałem ale zakładam że jak wszystkie klocki były składane przez Compaqa to nie powinno być problemów.
Na obudowie była nalepka 250GB i na dysku też sprawdzałem.

To były Windows czyściutkie bez zadnych servic packów.
Przy tworzeniu partycji skorzystałem z:
Panel Sterowania>Narzędzia administracyjne>Zarządzanie komputerem>Zarządzanie dyskiem
i tam coś "mieszałem" ostatnio teraz już było 130GB. Ale pamietam że jak mieszalem jakiś rok temu w Systemie żeby wydzilić partycje systemową żeby jak "COŚ" to nie tracić wszystkich danych.

PS
Głowy sobie nie dam uciąć ale w Biosie chyba było 130 GB. Ale na 100% nie jestem pewien.