Re: Jak odzyskać cześć dysku?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun, 2 Dec 2012 16:47:40 +0100

"bolko" napisał:

> Moja siostra ma kompa pod XP.
> Ma jeden dysk z jedną partycją.
> W pewnym momencie postanowiłem porobić kilka partycji korzystając
> ze standardowych narzędzi Windows.

A to quo modo? Bo "standardowe narzędzia" z XP nie pozwalają na zmianę
rozmiaru partycji rozruchowej i - co za tym idzie - wygospodarować wolnej
przestrzeni na utworzenie innych partycji. Musiałeś grzebać czymś innym.

> Efekt jest taki że z 250 GB zrobiło się 130GB.

To wygląda na efekt działania jakiegoś narzędzia, które "nie umie" 48-bit
LBA. Nie bawiłeś się płytką instalacyjną Windows XP z SP1 lub w ogóle
bez SP?
BIOS "widzi ten dysk normalnie?

JoteR