Re: Jak odzyskać cześć dysku?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun, 2 Dec 2012 20:27:57 +0100

<suryga_at_gmail.com> napisał:

> To były Windows czyściutkie bez zadnych servic packów.

Taki XP nie ma prawa "zobaczyć" więcej niż 128 GiB. Jeśli postawiłeś już
tam ten "goły" XP i da się go odpalić, to dograj SP2, system "zobaczy"
wówczas pełną pojemność dysku. Na przyszłość spreparuj sobie płytkę
instalacyjną ze zintegrowanym SP3.

> Głowy sobie nie dam uciąć ale w Biosie chyba było 130 GB.
> Ale na 100% nie jestem pewien.

To i tak w tym przypadku w zasadzie bez znaczenia, XP korzysta z własnych
procedur obsługi dysków, BIOS może wystawić cokolwiek, wystarczy nawet 8
GiB, jak u mnie. Zatem skoro wszystko wskazuje na to, że winnym jest
nieobserwispackowany system, proponuję ewentualną dalszą dyskusję
przenieść na odpowiednią grupę.

FUT pl.comp.os.ms-windows.xp

JoteR