Re: To siÄ™ narobi...

Autor: Filip454 <filip454_at_filip454.pl>
Data: Sun, 2 Dec 2012 15:38:30 +0100

Dnia 02 Dec 2012 13:17:26 GMT, PK napisa³(a):

> Ale wystarcza do bycia prezesem banku i do wymieniania jachtów co 2
> lata, wiêc nie sugerujcie ¿e "profesjonali¶ci potrzebuj± Total
> Commandera", bo to po prostu bzdura :).
>
> Mo¿na te¿ nie robiæ burdelu na dysku, mo¿na pracowaæ na ma³ej
> liczbie plików. Je¶li kto¶ ma rozrzucone pliki gdzie popadnie,
> to ma problem, ale i tak mo¿e sobie poradziæ (np. sprawnie
> u¿ywaj±c wyszukiwarki w W7). Je¶li kto¶ trzyma wszystko
> w dobrze u³o¿onych drzewach (i np. wszystkie wa¿ne rzeczy
> w My Documents) to naprawdê Explorer wystarcza (je¶li w ogóle
> siê z niego korzysta).

> [...]

Dobra, ale webmasterzy czêsto z tego korzystaj±. Nie mówiê tu o
profesjonalistach tylko. Ja te¿ czêsto korzystam z TC ze wzglêdu na stronê.
Bo w sumie po przemy¶leniu to do samych plików na komputerze rzadko u¿ywam
TC. Czê¶ciej je¶li chodzi o FTP.

--
Twoje ¼ród³o informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl
Filip454 = Filip dla nieu¶wiadomionych