Re: Nokia Lumia 920

Autor: LPPL <ummagumma_at_gazeta.pl>
Data: Sun, 2 Dec 2012 15:05:42 +0100

Użytkownik "Filip454"

> EOT. Zapytałem was czy ten telefon to dobry wybór, a skończyliśmy na
> sugestii, żebym znalazł sobie kobietę, a nie telefon :E

Nie wrzucaj mnie do jednego wora z innymi interlokutorami. Ja tu widzę zero
sugestii, dwie (sprzeczne) deklaracje i przesłanie, że telefon jako obiekt
miłości to kiepski wybór.
Moim zdaniem, nawet najnowsza komórka to zawsze zły wybór (tak jak własna
żona) bo zaraz się okazuje, że ktoś ma lepszą, inteligentniejszą, bardziej
zaawansowaną albo po prostu ładniejszą.
A po góra trzech latach i tak ta nasza miłość okazuje się starym,
nieprzydatnym rupieciem, niepotrafiącym sprostać naszym niewygórowanym
wymaganiom i generującym nadmierne i niepotrzebne koszta.
Lepiej kup sobie PC;)

--
LP