Re: To siÄ™ narobi...

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Sat, 01 Dec 2012 15:14:08 +0100

On 2012-12-01 14:00, PK wrote:

> Ale masz logi, więc możesz sobie sprawdzać. Dla mnie komp to nie RAM,
> HDD czy rozrywka. Jestem mocno uzależniony od jego pracy, więc wolę
> żeby działał, niż żeby mi się co jakiś czas resetował, bo po prostu
> tracę dane i dużo czasu, jeśli akurat jestem poza domem.
Ja od mojej maszyny wymagam aby nie tylko działała, ale działała też
pewnie. Restarty są niczym w porównaniu do potencjalnych strat
związanych z utratą danych. Bo chyba nie uważasz, że jeśli SO w jakiś
sposób zatynkuje padnięty lub właśnie padający sprzęt to nie ma ryzyka
utraty danych. Poza tym jeśli jakiś komponent nie działa tak jak
powinien to się chyba natychmiast kupuje nowy, nie? Zwłaszcza wtedy, gdy
komputer służy do zarabiania pieniędzy.

> Za dużo czytasz, a za mało używasz. Chyba da się jeszcze zdobyć jakieś
> preview release.
Mam ściągnięte od jakichś 3 miesięcy ale jeszcze nie miałem okazji aby
to potestować.

> Jak pisałem wcześniej: na początku jest się trochę
> zagubionym, ale można się szybko przyzwyczaić (i polubić Metro).
No nie wiem. Ja na przykład do Windows Explorera nigdy nie moglem się
przyzwyczaić i uważam go za beznadziejne narzędzie dla cokolwiek
zaawansowanych użytkowników komputerów. Z Metro może być podobnie. Tym
bardziej, że jak pokazuje doświadczenie, rzeczy uniwersalne są zazwyczaj
do dupy. Tzn. dla przeciętnego użytkownika mogą być w zupełności
wystarczajÄ…ce, ale dla profesjonalisty sÄ… po prostu do dupy.