Re: To siÄ™ narobi...

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 30 Nov 2012 17:21:09 +0100

Dnia 25 Nov 2012 10:33:13 GMT, PK napisał(a):

> Ależ skąd. Jeden duży serwer z oprogramowaniem i dostęp zdalny. Masz
> solidne łącze, więc mógłbyś nawet pracować poza domem.

Jeszcze może na laptopie? :)

> No ja nie widziałem od momentu kupienia 2-rdzeniowca. Przy czym
> przyznaję, że już od jakiegoś czasu jestem na W7 (aktualnie W7/W8)
> i po prostu są to systemy stabilniejsze niż 2000/XP.

Czy ja wiem… XP też u mnie chodził 24/7 i problemów nie było. :)

> Z puszczaniem własnych obliczeń jest ten problem, że nie zawsze chce
> się (ma się czas) pisać program tak, żeby dał odpocząć procesorowi. To
> się na XP kończy ciągłym 100% i wycięciem procesów systemowych (a trudno
> mi się pracowało na zwykłym koncie, a na W7 nie jest to problem - stąd
> też może wynikać poprawa stabilności, ale trudno powiedzieć).

Rozumiem, że ten problem wyrżnięcia procesów systemowych to w sytuacji pracy
na jednordzeniowym CPU?

> Adobe chyba jednak pisze swój soft tak, żeby nie zabijał kompów. Tzn.
> wiem, że w przeszłości mieli w tym temacie sporo wpadek, ale chyba teraz
> jest lepiej.

Różnie bywa. Illustrator najgorszy był chyba w CS3, teraz jest trochę lepiej
(piszę o CS5.5, gdyż CS6 jeszcze nie katowałem). InDesign już tak różowo nie
wypada. Bardziej bolą inne babole czy olewanie postulatów użytkowników.

[ Did not know who he was fuckin' with.                                    ]
[                                      (Richard B. Riddick, "Pitch Black") ]