Re: To siÄ™ narobi...

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Tue, 27 Nov 2012 22:28:41 +0100

Użytkownik PK napisał:

> Mam jednak wrażenie, że mój E5400 będzie działał dłużej niż Twój E8400
> (tzn. nie widzę powodu, żebyś nagle przestał wymieniać procki co chwilę
> :P).

Znaczy ja juz wyzej na tej platformie nie wymienie :) Nastapi
przesuniecie, nowy sprzet pojdzie jako komp primary, obecny primary jako
secondary, a obecny secondary pojdzie na allegro :)

> W8 ma wymagania mniejsze niż W7, więc to akurat rzadne osiągnięcie :P.

Dlatego obecny primary, jak stanie sie secondary z Win8 to pozyje dlugo
jeszcze :)

> Śmigam na nim od kilku miesięcy (ale na laptopie, więc niestety nie
> na co dzień) i oczywiście polecam.

Polecam moje "przejscia" z Win osiem na grupie .....winnt :) odnosnie
"prostoty upgrade xp 32bit do win8 64bit "fresh install" :D