Re: To siÄ™ narobi...

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 27 Nov 2012 21:40:06 GMT

On 2012-11-27, Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl> wrote:
> Polecam moje "przejscia" z Win osiem na grupie .....winnt :) odnosnie
> "prostoty upgrade xp 32bit do win8 64bit "fresh install" :D

Nie czytałem i nie wiem o co chodzi. A w żadne upgrade się nigdy nie
bawiłem, bo to po prostu nie działa. Nawet odruchowo zrobiłem format
przy przejściu z W7 na W8, choć to właściwie ten sam system (tylko
wreszcie należycie ogarnięty).

Zresztą W8 postawiłem na laptopie właśnie po to, żeby go spokojnie
przetestować zanim trafi na "produkcyjnego" desktopa, więc warto było
go wyklepać od zera.
Niestety mam tylko jedną kopię, więc pewnie przeniosę ją na desktopa
dopiero po zmianie lapka :/.

pozdrawiam,
PK