Re: To siÄ™ narobi...

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 27 Nov 2012 21:15:27 GMT

On 2012-11-27, Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl> wrote:
> I ten komputer bedzie jeszcze dlugo dzialal, bo nawet na Win8 i gry
> bedzie wystarczajacy na dluuugo (gry to wypasiona grafika glownie, a ja
> nie jestem hardkorem grajacym max detale w rozdzielczosci 4K)

Mam jednak wrażenie, że mój E5400 będzie działał dłużej niż Twój E8400
(tzn. nie widzę powodu, żebyś nagle przestał wymieniać procki co chwilę
:P).

W8 ma wymagania mniejsze niż W7, więc to akurat rzadne osiągnięcie :P.
Śmigam na nim od kilku miesięcy (ale na laptopie, więc niestety nie
na co dzień) i oczywiście polecam.

pozdrawiam,
PK