Re: To siÄ™ narobi...

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 27 Nov 2012 18:56:59 GMT

On 2012-11-26, mk4 <mk4_at_dev.nul> wrote:
> Nie wiem czy sa drogie ale wiem, ze absolutnie do niczego sensownego sie
> nie nadaja.

M.in.:
WWW, komunikacja, zdalna kontrola stacjami roboczymi i serwerami,
pisanie artykułów, tłumaczenie książek, inwestycje finansowe,
przygotowywanie publikacji, obliczenia naukowe, selekcja fotografii,
oglądanie filmów.

Wskaż te pozbawione sensu ;).

Specjalnie nie podałem gier, żeby się nikt nie przyczepił, ale uwaga:
Atom obsługuje gry. Poważnie! :)

> No a jakie to liczby - bo jesli mowisz o ssanych z palca procentach to
> rzeczywiscie wiarygodne dane.

Podałem ile schodzi kart graficznych, ile zarabiają ich producenci.

> Poza tym, skoro tak jest jak twierdzisz to czemu intel wydaje procesory
> serii K oraz EE. Niby bez sensu wg ciebie a jednak to robi.

Gdzie napisałem, że bez sensu?

pozdrawiam,
PK