Re: To siÄ™ narobi...

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 27 Nov 2012 18:50:52 GMT

On 2012-11-26, Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl> wrote:
> Akurat do grania to wymienilem raz karte graficzna i dalej gram, gry sa
> robione pod konsile a gram na TV :)

No to zależy jakie pewnie.

> Nie wiem, po prostu kupowalem gdy tanialo odpowiednio :)

No ja też nie wiem, bo podawane przez Ciebie wartości są po prostu
mało realne...

> W PL lolicz 22% VAT. Plus marze.

Jak łatwo się domyślić (lub sprawdzić mnożąc...) ta cena jest już
oszacowaniem z całą resztą. Tzn. patrząc na ceny procesorów widać, że
trzeba te mniej więcej 30-50% doliczyć, co niniejszym uczyniłem.

> Widac nie jestem tak kasiasty jak ty zeby w dniu premiery kupic e8400 :)

Ile razy mam Ci pisać, że nie w dniu premiery?...
Kupowanie sprzętu po premierze (dowolnego) jest pomysłem bardzo złym
i nie chodzi nawet o ceny.

pozdrawiam,
PK