Re: To siÄ™ narobi...

Autor: mk4 <mk4_at_dev.nul>
Data: Mon, 26 Nov 2012 23:58:38 +0100

Hej!

On 2012-11-25 17:57, PK wrote:
> Tak. Bo zaprojektowanie tego wszystkiego tak, żeby użytkownik mógł
> to złożyć i żeby m.in. było dobrze chłodzone.
> Jeśli projektujesz cały układ od zera, wszystko jest znacznie
> łatwiejsze. Dowodów nie brakuje. Komórki są małe, tanie i mają
> całkiem niezłą moc. Składane z płyt głównych, układów, wiatraków
> itp rozwijałyby się wolniej.
> A co do BGA, to przecież płyt z Intel Atom nie brakuje i co -
> sÄ… jakieÅ› strasznie drogie?
Nie wiem czy sa drogie ale wiem, ze absolutnie do niczego sensownego sie
nie nadaja.

> Podałem Ci liczby. Do nich się odnieś, a nie wyskakuj z "rynek
> graczy jest silny", bo nie jest.

No a jakie to liczby - bo jesli mowisz o ssanych z palca procentach to
rzeczywiscie wiarygodne dane.

Poza tym, skoro tak jest jak twierdzisz to czemu intel wydaje procesory
serii K oraz EE. Niby bez sensu wg ciebie a jednak to robi.

--
mk4