Re: To siÄ™ narobi...

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Mon, 26 Nov 2012 23:43:24 +0100

Użytkownik PK napisał:

> No w to nie wątpię. Ale czy ten przyrost mocy coś Ci dawał?

Tak.

> Zmieniać po to, żeby był trochę szybszy?

Dla mnie byl znaczaco szybszy.

> No chyba że grasz. Wtedy mogę uwierzyć, że musisz co jakiś czas trochę
> przyspieszać kompa, żeby uruchomić aktualne tytuły.

Akurat do grania to wymienilem raz karte graficzna i dalej gram, gry sa
robione pod konsile a gram na TV :)

> E8400 wyszedł prawie 5 lat temu, więc jest już dziadkiem. I nie był
> jakiś bardzo drogi ($180). Jakim cudem kupiłeś za to 3 procesory?
> Używane? Udawało Cię się nieźle sprzedać poprzedników?

Nie wiem, po prostu kupowalem gdy tanialo odpowiednio :)

> Tak czy siak w pierwszej połowie 2008 roku USD był poniżej 2.4 PLN
> (nawet dość wyraźnie). Oczywiście nie pamiętam, ale pewnie dało się
> kupić E8400 ($180) za jakieś 500-600 zł.

W PL lolicz 22% VAT. Plus marze.

> Nawet jeśli oszczędziłeś
> na tym interesie kilka dych rocznie, to - mówiąc zupełnie szczerze -
> mi by się po prostu nie chciało bujać...

Widac nie jestem tak kasiasty jak ty zeby w dniu premiery kupic e8400 :)

A wymiana proca to zadne bujanie i przy okazji mozna sobie radioaator
wyczyscic :)