Re: To siÄ™ narobi...

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 26 Nov 2012 20:54:15 GMT

On 2012-11-26, Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl> wrote:
> zwiekszalem sobie moc "niskim" kosztem, bo w sumie calosc kosztowala
> mnie ok. polowy tego co bym zaplacil kupujac e8400 zaraz po premierze.

No w to nie wątpię. Ale czy ten przyrost mocy coś Ci dawał? Bo kiedy
ja zmieniam kompa, to wprowadza jakąś istotną różnicę jakościową
(tzn. zmieniam, kiedy ta istotna różnica jest mi potrzebna).

Zmieniać po to, żeby był trochę szybszy?
No chyba że grasz. Wtedy mogę uwierzyć, że musisz co jakiś czas trochę
przyspieszać kompa, żeby uruchomić aktualne tytuły.

E8400 wyszedł prawie 5 lat temu, więc jest już dziadkiem. I nie był
jakiś bardzo drogi ($180). Jakim cudem kupiłeś za to 3 procesory?
Używane? Udawało Cię się nieźle sprzedać poprzedników?

Tak czy siak w pierwszej połowie 2008 roku USD był poniżej 2.4 PLN
(nawet dość wyraźnie). Oczywiście nie pamiętam, ale pewnie dało się
kupić E8400 ($180) za jakieś 500-600 zł. Nawet jeśli oszczędziłeś
na tym interesie kilka dych rocznie, to - mówiąc zupełnie szczerze -
mi by się po prostu nie chciało bujać... I to pomimo faktu, że byłem
studentem (dziś to w ogóle poza dyskusją). No ale wolny kraj :).

pozdrawiam,
PK