Re: Instalacja Windows XP po wymianie plyty glownej

Autor: MK <silos_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon, 26 Nov 2012 14:58:26 +0100

> Zobacz w BIOSie czy AHCI nie masz wlaczonego i przelacz na IDE. Powinno
> pomoc. Co do samej reinstalacji, to moze byc niezbedna. Ja przerabialem
> podobny temat z WIN7 i skonczylo sie reinstalacja, bo system i tak
> pracowal o wiele za wolno mimo wywalenia wszystkich poprzednich
> sterownikow pow wymianie plyty z Gigabyte na Asus'a.
> Zapytaj sie na pl.comp.os.ms-windows.winnt .
>
> --
> regards
> Salata

Witam i dziekuje za odpowiedz.

Dysk mam w trybie natywnym ustawiony.
Pojawia sie niebieski ekran z bledem 0x0000007B o koniecznoscia uruchomienia
chkdsk /f.
U mnie nawet zainstalowana dawniej tekstowa konsola odzyskiwania nie dziala
(nie moze znalexc ntldr).
Szkoda ze nie mozna zostawic systemu dogrywajac potem brakujace (np. do
audio). W Windodows 98 bez problemu to przechodzilo tylko szukal sobie
sterownikow.
Czy jest mozliwosc aby wylaczyc sterowniki ze starej plyty majac dysk i
system Windows XP w offline na innym kompie ?

Pozdrawiam
M.K.