Re: Instalacja Windows XP po wymianie plyty glownej

Autor: Salata <salata_at_interia.nospam.pl>
Data: Mon, 26 Nov 2012 14:52:09 +0100

W dniu 2012-11-26 14:27, MK pisze:
> Witam
>
> Wymienilem spalona plyte glowna Asus P5GD1 na plyte Asrock 4CoreDual-Sata2.
> Zainstalowany byl system Windows XP SP3 PL Professional.
> Poniewaz dysk jest OK i zainstalowane programy wiec chce uniknac
> reinstalacji.
> Na forach podaje sie ze powinno sie usunac tylko sterowniki dysku/kontrolera
> i wszysko bedzie OK.
> Niestety ale ja nawet w trybie awaryjnym nie moge wejsc (rowniez na konsole
> tekstowa) poniewaz po chwili jest restart.
> Po uruchomieniu z plyty instalacynej Windows XP rowniez tej mojej instalacji
> [...]
Zobacz w BIOSie czy AHCI nie masz wlaczonego i przelacz na IDE. Powinno
pomoc. Co do samej reinstalacji, to moze byc niezbedna. Ja przerabialem
podobny temat z WIN7 i skonczylo sie reinstalacja, bo system i tak
pracowal o wiele za wolno mimo wywalenia wszystkich poprzednich
sterownikow pow wymianie plyty z Gigabyte na Asus'a.
Zapytaj sie na pl.comp.os.ms-windows.winnt .

--
regards
Salata