Re: Instalacja Windows XP po wymianie plyty glownej

Autor: Salata <salata_at_interia.nospam.pl>
Data: Mon, 26 Nov 2012 15:10:10 +0100

W dniu 2012-11-26 14:58, MK pisze:

> Witam i dziekuje za odpowiedz.
>
> Dysk mam w trybie natywnym ustawiony.
> Pojawia sie niebieski ekran z bledem 0x0000007B o koniecznoscia uruchomienia
> chkdsk /f.
> U mnie nawet zainstalowana dawniej tekstowa konsola odzyskiwania nie dziala
> (nie moze znalexc ntldr).
> Szkoda ze nie mozna zostawic systemu dogrywajac potem brakujace (np. do
> audio). W Windodows 98 bez problemu to przechodzilo tylko szukal sobie
> sterownikow.
> Czy jest mozliwosc aby wylaczyc sterowniki ze starej plyty majac dysk i
> [...]

Nie wroze powodzenia tej operacji, jezeli w ogole jest mozliwa, bo
musialbys przegrzebac sie przez rejestr na innym dysku, a softu do tego
nie znam. Poza tym przenosiny z chipsetu Intela na chipset VIA z
zachowaniem systemu, o ile mozliwe, to IMO tylko odraczanie wyroku,
szczegolnie przy WINXP.

Konsola odzyskiwania pewnie nie widzi dysku, bo potrzebuje jakis
dodatkowych sterownikow SATA. Moze sproboj je podac na dyskietce podczas
uruchamiania instalstora - F2.

Sprobowalbym zmienic porty i SATA, pozmieniac ustawienia w BIOSie
odnosnie SATA.

--
regards
Salata