Instalacja Windows XP po wymianie plyty glownej

Autor: MK <silos_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon, 26 Nov 2012 14:27:31 +0100

Witam

Wymienilem spalona plyte glowna Asus P5GD1 na plyte Asrock 4CoreDual-Sata2.
Zainstalowany byl system Windows XP SP3 PL Professional.
Poniewaz dysk jest OK i zainstalowane programy wiec chce uniknac
reinstalacji.
Na forach podaje sie ze powinno sie usunac tylko sterowniki dysku/kontrolera
i wszysko bedzie OK.
Niestety ale ja nawet w trybie awaryjnym nie moge wejsc (rowniez na konsole
tekstowa) poniewaz po chwili jest restart.
Po uruchomieniu z plyty instalacynej Windows XP rowniez tej mojej instalacji
mi nie widzi aby ja zreperowac (klawisz R).
Czy jest jakis psob aby wejsc z innego komptuera na ten dysk i skasowac
ewentualnie jakis sterownik ze starej plyty aby wszyskot poszlo bez
reinstalacji ?

Za wszelka odpowiedz serdecznie dziekuje.

Pozdrawiam
M.K.