Re: To siÄ™ narobi...

Autor: Jacek <ala_at_ola.pl>
Data: Sun, 25 Nov 2012 14:52:47 +0100

Dnia 25 Nov 2012 10:21:59 GMT, PK napisa³(a):

> No to tragedia! Proponujê poszatkowaæ komputer na 1000 elementów.
> Przecie¿ u¿ytkownicy mogliby sobie sami dolutowywaæ kondensatory
> i srêcaæ kable.
>
> A mobo s± w³a¶ciwie bezawaryjne, wiêc w czym problem? No chyba ¿e
> kto¶ szaleje z OC lub po prostu na starcie kupi³ gówno :).
>
> Na pewno by³bym przeciwny "wlutowaniu" na p³ytê g³ówn± HDD. Na dzi¶
> by³bym tak¿e sceptyczny wobec SSD (bo mo¿na je zaje¼dziæ szybko).
> Ale procesor?

> Aha. Kto ma p³ytê za 150 z³ - rêk± w górê!

> Wiêksza. I jestem na to przygotowany. Ten krok jest po prostu
> [...]

Pieprzysz, jak po³amany.
Pozwoli³em sobie poczytaæ wszystkie Twoje odpowiedzi na ró¿nych grupach.
Wniosek taki, ¿e w ka¿dej dziedzinie jeste¶ expertem oraz Ty wiesz
najlepiej, co inni chc±, robi±, oczekuj± itd.
Z praktycznego podej¶cia do komputerów, to procesor w podstawce jest
lepszym rozwi±zaniem.
Poza tym widaæ, ¿e:
1. masz blade pojêcie o padaniu p³yt
2. masz blade pojêcie o cenach p³yt -
http://allegro.pl/podzespoly-bazowe-plyty-glowne-4228?buy=4&change_view=1&order=p

Do tego jeste¶ cyniczny. A tak w ogóle, to nie mam zamiaru z Tob±
rozmawiaæ, skoro w ten sposób prowadzisz dyskusjê.