Re: Literatura dla poczÄ…tkujÄ…cego

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 25 Nov 2012 10:48:13 GMT

On 2012-11-25, Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com> wrote:
> Akurat często i gęsto w Komputer Świecie trafiałem na brednie solidnego
> kalibru…

Dokładnie. Nie wiem jak jest teraz, bo już od dawna nie zaglądam, ale
te 5 czy 10 lat temu była to chyba najgorsza prasa o komputerach w tym
kraju. Bardzo proste rzeczy, pełno błędów, fatalny język.
A te ich książeczki to w ogóle jest niesmaczny żart jakiś...

Kiedy ostatnio się tym interesowałem, liczył się tylko CHIP. Potem
przerzuciłem się na anglojęzyczne źródła, oczywiście głównie online.

pozdrawiam,
PK