Re: Olympus – WTF?! [NTG]

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 25 Nov 2012 10:54:09 GMT

On 2012-11-25, $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com> wrote:
> Mamy przecież ten program w pracowni komputerowej, w której mamy

No to w czym problem? Uczelnia daje Ci dostęp do narzędzi i może
wymagać ich wykorzystywania. To zupełnie normalna sytuacja.

Pewnego dnia skończysz studia (miejmy nadzieję: dyplomem, a nie
więzieniem) i pójdziesz do pracy. W tej pracy najpewniej też będziesz
używał jakiegoś specjalistycznego softu (ew. sprzętu), którego nie
będziesz miał w domu.
Nie możesz po prostu zostać na pracowni po zajęciach?

> zajęcia. I "wykładowcy" się nie spodobało nawet to, że użyłem własnej
> pamięci (4GB) do zapisania swojej pracy, którą chciałem
> odrobić</nadrobić) po prostu w domu.

Zakaz wpinania swojej pamięci do kompów na uczelni to akurat nic
nadzwyczajnego. Szczególnie jeśli są oparte o Windowsa. Regulamin
pracowni czytałeś?

pozdrawiam,
PK