Re: Olympus – WTF?! [NTG]

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sun, 25 Nov 2012 07:27:44 +0100

Dnia Sat, 24 Nov 2012 21:58:04 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

> Już wcześniej pisałem, że takiemu Christianowi Ghislerze należy się
> skała. Ale np Sony, z której to firmy mam 'tylko' minwieżę, aparat,
> telefon, a nawet ostatnio odkurzony discman. Mam im jeszcze dać 1,5kPLN
> za program, którego użyję tylko na zajęcia? TO. NIE. AMERYKA.

1. Uczelnia nie udostępnia licencji dla studentów?
2. Wersji trial nie ma?

Jeżeli na uczelni masz wymóg korzystania przez cały semestr / rok z drogiego
oprogramowania, bo się tak wykładowcy wymyśliło i student ma sobie
„zorganizować” - wykaż się tym swoim talentem dziennikarskim, opisz
proceder…

[ Kobieta nie ĹĽyczy swojemu wrogowi Ĺşle, ale jak najgorzej.                ]
[                                                     (znalezione w necie) ]