Re: i3 2.5GHz oraz jak najmniej decybeli

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Sat, 24 Nov 2012 19:52:01 +0100

Użytkownik neo napisał:

> Mówiąc krótko, czy istnieją zauważalnie cichsze i3 2.5GHz ? Pewnie
> głupie pytanie, ale nie znam się na tym kompletnie, więc przepraszam.

mam low endowego della n5050, ale mialem przed nim juz kilka laptopow
roznych marek i roznych segmentow - i powiem szczerze, ze w zwyklym
uzytkowaniu nie slyszalem wiatraka, pomijajac momenty, gdy w lecie (nie
na mrozie ;) dostawal do zrobienia cos ze zuzycuem pow. 90% mocy. W
codziennym uzytkowaniu nie slysze wiatraka :)