W dniu 24.11.2012 11:46, $heikh el $hah pisze:
> Na ekranie "memory error", w sieci brak solucji, twardego resetu nie udało się zrobić.
Zdarza się; jeśli całkowicie cyfrowy na Flash EEPROM to
awarie pamięci Flash się po prostu zdarzają. Albo całko-
wite awarie urządzenia związane ze stosowaniem lutów bez-
ołowiowych.
> Normalnie bym powiedział – fajowo! Ale jaką mam teraz gwarancję, że ten też nie wysiądzie po dwóch tygodniach? A przy tego typu sprzęcie, gdy sklep nie jest w stanie dać zastępczego na okres
Gwarancję producenta :) Po to jest właśnie umowa gwarancyjna.
> ceną nowego urządzenia, ale z czymś takim, że sprzęt (bądź co bądź) renomowanej firmy wysiada po dwóch tygodniach, jeszcze się nie spotkałem.
Dziwne. Ja wielokrotnie się spotykałem z takim czymś właśnie.
Po to są gwarancja i "rękojmia". Największe ryzyko, że nowo
kupione urządzenie przestanie działać jest właśnie podczas
pierwszych tygodni pracy, bo wtedy wychodzą wszystkie wady
materiałowe i niedoskonałości montażu. Mówi się wręcz, że
jeżeli dysk twardy nie "wysiądzie" przez pierwsze pół roku,
to będzie pracował kilka lat raczej bez awarii.
A "renoma" firmy ma dzisiaj znikome znaczenie, skoro i tak
wszystko jest produkowane z tych samych scalaków i pewnie
też w Chinach.
-- |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ | | | | \........................................................../Received on Sat 24 Nov 2012 - 12:05:02 MET
To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Sat 24 Nov 2012 - 12:51:03 MET