Re: Olympus – WTF?! [NTG]

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_grush.one.pl>
Data: Sat, 24 Nov 2012 12:00:42 +0100
Message-ID: <k8q9ck$v3k$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

W dniu 24.11.2012 11:46, $heikh el $hah pisze:
> Na ekranie "memory error", w sieci brak solucji, twardego resetu nie udało się zrobić.

Zdarza się; jeśli całkowicie cyfrowy na Flash EEPROM to
awarie pamięci Flash się po prostu zdarzają. Albo całko-
wite awarie urządzenia związane ze stosowaniem lutów bez-
ołowiowych.

> Normalnie bym powiedział – fajowo! Ale jaką mam teraz gwarancję, że ten też nie wysiądzie po dwóch tygodniach? A przy tego typu sprzęcie, gdy sklep nie jest w stanie dać zastępczego na okres

Gwarancję producenta :) Po to jest właśnie umowa gwarancyjna.

> ceną nowego urządzenia, ale z czymś takim, że sprzęt (bądź co bądź) renomowanej firmy wysiada po dwóch tygodniach, jeszcze się nie spotkałem.

Dziwne. Ja wielokrotnie się spotykałem z takim czymś właśnie.
Po to są gwarancja i "rękojmia". Największe ryzyko, że nowo
kupione urządzenie przestanie działać jest właśnie podczas
pierwszych tygodni pracy, bo wtedy wychodzą wszystkie wady
materiałowe i niedoskonałości montażu. Mówi się wręcz, że
jeżeli dysk twardy nie "wysiądzie" przez pierwsze pół roku,
to będzie pracował kilka lat raczej bez awarii.

A "renoma" firmy ma dzisiaj znikome znaczenie, skoro i tak
wszystko jest produkowane z tych samych scalaków i pewnie
też w Chinach.

-- 
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |                                        |
\........................................................../
Received on Sat 24 Nov 2012 - 12:05:02 MET

To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Sat 24 Nov 2012 - 12:51:03 MET