Re: Montaż dźwięku – słuchawki

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed, 21 Nov 2012 23:26:59 +0100

Dnia 21 Nov 2012 20:52:05 GMT, PK napisał(a):

> Filozoficznie czy z jakiegoś konkretnego powodu? :P

Konkretnego. Gówniane odwzorowanie barw, najczęściej gówniana równomierność
podświetlenia. Obserwowałem również EIZO z matrycami TN - było pod wieloma
względami dobrze, ale przepraszam uprzejmie - nie dla mnie. :)

> Matryca w EV jest naprawdę dobra. Mówiąc "naprawdę dobra" mam na myśli
> to, że nadaje się nawet do amatorskiej obróbki zdjęć. Kąty widzenia
> także bez zarzutu.

PK - ja osiem lat pracowałem w Alstorze (dystrybutor EIZO na Polskę), jestem
DTPowcem, mam całkiem niezłe pojęcie o tym, co w środku stoi. EV nie jest
monitorem do pracy z kolorem. Serio. :) Niemniej jednak - jak się popatrzy
po tym jak pewne rozwiązania spływają od najbardziej wymagających serii
(monitory medyczne -> monitory dla grafików -> monitory dla wygmagających
konsumentów -> monitory dla biur) to się można zdziwić. :D

> Nie chcę takiego kloca wielkiego :).
> Ponieważ obrazy na tych monitorach nie będą w żaden sposób związane
> (zazwyczaj: na jednym Windows, na drugim Linux; na jednym film,
> na drugim praca; na jednym programowanie / Excel, na drugim wykresy),
> to nie będę się tak upierał przy podobnej rozdzielczości. Mógłbym
> nawet kupić 19" 5:4 (zresztą całkiem chętnie), ale EIZO ma je
> strasznie drogo (bo kupują głównie firmy, więc można zażądać
> więcej...).

Mam podobny problem, jak Ty. Obecnie już pracuję na dwóch monitorach - mam
24" + 17". Na głównym mam obszar roboczy do składu, na drugim - mniejszym -
mam obszar na palety narzędziowe. Wstawianie poprawek w tekście - makabra.
Brakuje mi nie większego prawego ekranu - łeb sobie ukręcę wtedy. Brakuje mi
trzeciego - z lewej strony (moja 17" ustawiona jest z prawej strony głównego
monitora). Zestaw 17" + 24" + 17" - no już by było fajnie. :D

[ Jeżeli spotkałeś kobietę swoich marzeń, to o pozostałych marzeniach      ]
[ możesz śmiało zapomnieć.      (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]