Re: Montaż dźwięku – słuchawki

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 21 Nov 2012 20:52:05 GMT

On 2012-11-21, Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com> wrote:
> Ja akurat jestem cholernie wybredny i matryc TN po prostu nie tolerujÄ™.

Filozoficznie czy z jakiegoÅ› konkretnego powodu? :P

Matryca w EV jest naprawdę dobra. Mówiąc "naprawdę dobra" mam na myśli
to, że nadaje się nawet do amatorskiej obróbki zdjęć. Kąty widzenia
także bez zarzutu.

> AFAIR specjalną popularnością się nie cieszył, a ceny matryc 1920×1080
> spadły. Trzaśnij sobie EV2736W, a tego EV2023W machnij do pivota. :D

Nie chcÄ™ takiego kloca wielkiego :).
Ponieważ obrazy na tych monitorach nie będą w żaden sposób związane
(zazwyczaj: na jednym Windows, na drugim Linux; na jednym film,
na drugim praca; na jednym programowanie / Excel, na drugim wykresy),
to nie będę się tak upierał przy podobnej rozdzielczości. Mógłbym
nawet kupić 19" 5:4 (zresztą całkiem chętnie), ale EIZO ma je
strasznie drogo (bo kupują głównie firmy, więc można zażądać
więcej...).

pozdrawiam,
PK