Re: Kohjinsha SA1F00 - ile jest warty? (długie)

Autor: Leszek <leszek_at_bez.adresu.invalid>
Data: Wed, 21 Nov 2012 12:17:16 +0100

Dodam jeszcze, że znalazłem podobny sprzęt Della o nazwie Inspirion Duo,
który chwali się, że jako pierwszy wyprodukował urządzenie tego typu w 2010
roku, a ten opisany przeze mnie jest z 2006 roku. Za takiego nowego Della
trzeba obecnie dać około 1500 PLN. Wiadomo, ma lepsze parametry, ale mi
głównie chodzi o bycie normalnym architekturowo (x86) netbookiem i tabletem
w jednym, z dotykowym ekranem.