Re: Kohjinsha SA1F00 - ile jest warty? (długie)

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Wed, 21 Nov 2012 12:47:12 +0100

Dnia 2012-11-21 12:17, Użytkownik Leszek napisał:

> Dodam jeszcze, że znalazłem podobny sprzęt Della o nazwie Inspirion Duo,
> który chwali się, że jako pierwszy wyprodukował urządzenie tego typu w
> 2010 roku, a ten opisany przeze mnie jest z 2006 roku. Za takiego nowego
> Della trzeba obecnie dać około 1500 PLN. Wiadomo, ma lepsze parametry,
> ale mi głównie chodzi o bycie normalnym architekturowo (x86) netbookiem
> i tabletem w jednym, z dotykowym ekranem.

Wchodzisz na alledrogo do działu laptopy, wpisujesz szukane słowo -
tablet i masz pięć stron podobnych urządzeń, no mają przeważnie
większe ekrany i sporo szybsze procesory.
Podobnie możesz zrobić w dziale netbooki i znajdziesz między innymi to:
http://allegro.pl/super-netbook-tablet-ultrabook-i2799872938.html
Ja bym radził zamiast tej zabawki kupić coś z C2D.

Pozdrawiam