Kohjinsha SA1F00 - ile jest warty? (długie)

Autor: Leszek <leszek_at_bez.adresu.invalid>
Data: Wed, 21 Nov 2012 11:37:15 +0100

Dzień dobry, trafiła mi się okazja zakupu, nie wiem jak go właściwie nazwać,
netbooko-tableta, o nazwie Kohjinsha SA1F00, zaprojektowany w 2006 roku w
Japonii, wyprodukowany w Chinach. Sprzęt posiada, poza cechami typowego
netbooka, obrotowy, dotykowy ekran, posiadający dodatkowe przyciski myszy po
bokach (trackpoint, prawy i lewy przycisk myszy i scroll góra-dół). Poza tym
można oczywiście normalnie pisać po ekranie palcem albo rysikiem, jak kto
woli. Po obróceniu ekranu powstaje z tego tablet, tylko trochę grubszy niż
typowy. Ekran to LCD 7" pracujący w rozdzielczościach 800x480 i 1024x600 @
32.

Poniżej dane techniczne:

Procesor: AMD Geode LX800 500 MHz (normalny x86)
RAM: 1 GB SO-DIMM DDR 333 (PC 2700), wymienny
Grafika: Zintegrowana, w BIOS-ie można jej przydzielić do 128 MB pamięci
Dysk: ATA100, 5400 rpm, 8MB cache, pojemność 80 GB, osiągający realny
transfer 25 MB/s
LAN: 100 Mbps, zintegrowany
WiFi: 54g, zintegrowane
Bluetooth: 2.0+EDR, zintegrowany

Poniżej wejścia/wyjścia:

1x ETH
2x USB (jedno po lewej, jedno po prawej)
1x Slot kart SD (pełnowymiarowych)
1x Slot kart CF
1x VGA
1x Potencjometr do regulacji głośności
1x Wyjście audio (zielone)
1x Wejście mikrofonowe (różowe)
2x Wbudowane głośniczki stereo
1x Wbudowany mikrofon

Poza tym posiada oczywiście standardowego touchpada, więc są co najmniej
trzy możliwości sterowania kursorem: dotykowy ekran, trackpoint i touchpad.
Akumulator oczywiście wymienny, standardowy 11.1V/2600mAh, obecnie trzyma na
WiFi ponad 2 godziny. Jest też gniazdo ładowania/zasilania zewnętrznego
(standardowe, z pinem w środku). Wymaga 19V/2.63A. Na zasilaczu pracuje z
wyjętym akumulatorem. Na klawiaturze są jednocześnie litery standardowe i
japońskie, nie ma problemu z korzystaniem, jedyna wada to brak prawego CTRL
i ALT, a prawy ALT do polskich liter zastępuje lewy CTRL. Poza tym są
wszystkie standardowe klawisze. Jego stan jest bardzo dobry, żeby nie
powiedzieć idealny, w niektórych miejscach pozostały jeszcze folie ochronne.
Bez rozbierania całości wymienić można tylko akumulator i RAM. Obsługuje
bootowanie z USB. Działa pod Windowsem oraz Linuksem. Urządzenie oczywiście
jest używane.

*Teraz najważniejsze pytanie: ile to jest obecnie, na nasze polskie warunki
warte?*
Na Allegro nie znalazłem ani śladu niczego tej firmy.

Poniżej przykładowe linki:

http://u.42.pl/2JlP
http://u.42.pl/2JlQ
http://u.42.pl/2JlR

PS Proszę nie składać ofert kupna, ponieważ to ja chcę go kupić i właśnie
dostałem go do testów na 2 dni.