Re: Dell Vostro 3350 - pytania i opinie

Autor: neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Tue, 20 Nov 2012 07:39:44 -0800 (PST)

On 20 Lis, 13:32, "Andy Niwinski" <andyniwin..._at_interia.pl> wrote:
> "neo" <dylet..._at_yahoo.pl> schrieb im Newsbeitragnews:4f48e40a-fc2e-47ac-a8de-1469b94b5f36_at_f17g2000vbz.googlegroups.com...
> Witam,

> To mniej więcej tak, jakbyś kupił młot pneumatyczny do wbijania gwózdka pod
> obrazek.

No tak. Przepraszam, nie wspomniałem, że przewalam też sporo
materiałów wideo i różnych śmieci muszę mieć pod ręką ok. 100GB. Poza
tym, mój delik już nie ciągnie niektórych konwersji, a nawet stronki
internetowe niektóry już naprawdę wolno działają. Wg ocen, ten nowy
Dellik to jeden z dzisiejższych żółwików. No ale nie wiem jak
dokładnie jest, nie siedzę w tym.

> Ja do czytania ksiażek mam Sony PRS-505, do kolorowych PDF-ów Asusa
> Transformera T300. Asusek jest wspaniały do czytania i oglądania filmów na
> leżąco - podpinasz klawiaturę stawiasz na boku i leżąc czytasz lub oglądasz
> nie nadwyrężając karku. A do programowania (mimo, że nie programuję) kompek
> stacjonarny, z którego to piszę.

Ja aż tak dużo nie programuję, bardziej dla siebie, na profesjonalizm
nawet bym się nie nadawał. Chodzi mi o to, żeby mieć wszystko w jednym
i zawsze pod ręką. Potrzebuję do tego ok. 100G twardziela. Stacjonarny
mam i7 z bajerami, ale to do jakiś większych akcji i gromadzenia
danych. Problem w tym, że nie zawsze daję radę wysiedzieć więcej
godzin. Czasami trzeba przejść do horyzontu :)

Piotrek