Re: Procesory APU

Autor: Piotr B. \(pb2004\) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Sat, 17 Nov 2012 19:52:54 +0100

Użytkownik "Borneq" napisał w wiadomości grup

>Czy można programować ją w CUDA?

CUDA to biblioteka nVidii. Dla AMD odpowiednikiem jest Stream SDK lub
międzyplatformowe OpenCL/DirectCompute.

>Chodzi mi o programowane karty graficzne, które mają równoległą moc
>przewyższającą znacznie procesory.

Tylko, że ta moc może być wykorzystana tylko w niektórych zastosowaniach.

> Czy procesor APU jest alternatywą dla drogich i energożernych kart
> graficznych, choć nie będzie mógł się równać z ATI Radeonem HD 5870, to
> jednak będzie mniej prądu zużywał?

Pod względem zużycia prądu to jest oczywiste. Ale pod względem wydajności
GPU jest alternatywą tylko dla tzw. budżetowych kart graficznych.

--
Piotr Borkowski