Re: Montaż dźwięku - słuchawki

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Sat, 17 Nov 2012 20:29:47 +0100

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk_at_gmail.com> napisał w wiadomości
> Gdzie tak można? Bo jak szukałem dokanałowych pchełek dla siebie, to opcji
> odsłuchu w Saturnie ni cholery nie było. :(

Pchełki dokanałowe to ja się nie dziwię, trzeba by było mieć sztukę testową
i setki gumek.
Ale nauszne czy wokółuszne to czemu nie.
RTVEuro w Wałbrzychu robił problemy to pojechałem do Wrocławia i na
Bielanach też w Euro bez problemu pan rozpakował, podłączyłem, posłuchałem i
kupiłem. W Media również na wystawce stały podłaczone do jakiegoś tam ich
źródła, ale nie było problemu podłączyć się pod swoje.

Pozdro.

--
Irokez