Re: Procesory APU

Autor: Borneq <borneq_at_antyspam.hidden.pl>
Data: Sat, 17 Nov 2012 18:29:47 +0100

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk_at_gmail.com> napisał w wiadomości
> Nie. To jest rozwiązanie NVIDII dostępne dla ich GPU.

Czy są jakieś alternatywne rozwiązania dla GPUs?

> Alternatywą w jakich zastosowaniach? Obliczeniowych? W jakimś stopniu na
> pewno. Pytanie, jakiej wydajności potrzebujesz.

Obecnie najszybsze procesory jak Intel Core i7 mają zaporowe ceny, więc
chciałbym pomyśleć o pójściu w równoległość. Mam teraz kartę graficzną
wbudowaną w płytę, czy warto kupić układy NVIDII ? z wydajnością która
przewyższała by procesory, choć nie chodzi o najszybsze jak HD 5870. Jaką
płytę do tego mieć?