Re: Procesory APU

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sat, 17 Nov 2012 18:10:38 +0100

Dnia Sat, 17 Nov 2012 17:46:26 +0100, Borneq napisał(a):

> Czy można programować ją w CUDA?

Nie. To jest rozwiązanie NVIDII dostępne dla ich GPU.

> Chodzi mi o programowane karty graficzne, które mają równoległą moc
> przewyższającą znacznie procesory. Czy procesor APU jest alternatywą dla
> drogich i energożernych kart graficznych, choć nie będzie mógł się równać
> z ATI Radeonem HD 5870, to jednak będzie mniej prądu zużywał?

Alternatywą w jakich zastosowaniach? Obliczeniowych? W jakimś stopniu na
pewno. Pytanie, jakiej wydajności potrzebujesz.

[ Świat jest zły i jeszcze mu się to ułatwia.                              ]
[                                                            (Franz Kafka) ]