Re: graficzny tablet

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Sat, 17 Nov 2012 00:50:59 +0100

Użytkownik Jawi napisał:
> Ktoś używa?
> Chciałbym kupić taki graficzny tablet i się zastanawiam jaki. Dla corki,
> lubi rysować.
> Cena ma znaczenie ofc.
> Jakie znaczenie w praktyce ma rozdzielczość, bo standard to 2 tys a sa i
> 4tys. Jeden znalazłem z funkcja wykrywania pochylenia piora, a inne tego
> nie maja?
> Obszar roboczy tych tańszych do 300pln to 15x10 i około tego. w cm
> naturalnie.
> Są firmy wacom - droższe, pentagram - tańsze i większe, albo hanvon.
> [...]

JA się napalilem sam dla siebie na MAnga cośtam :) Bamboo MAnga?

o ten: http://www.wacom.asia/au/bamboo-tablets/bamboo-manga

http://tech.wp.pl/kat,130050,title,Specjalny-tablet-do-Mangi-Wacom-Bamboo-Manga,wid,15009470,wiadomosc.html?ticaid=1f8a1

Poniewaz bo w tej cenie (ponizej 400) ma takze sofciku kupe :)
http://www.ceneo.pl/19274800

A dziewczynki lubia inne dziwczynki z duzymi oczami :D
(to pod katem Twojej corki)

http://imagazine.pl/2012/10/15/wacom-bamboo-w-specjalnej-edycji-z-dodatkowym-oprogramowaniem-dla-tworcow-anime-i-manga/

Dodane oprogramowanie: doskonałe połączenie

Wielu użytkowników uważa programy Manga Studio Debut 4 i Anime Studio
Debut 8 za najbardziej udane i łatwe w obsłudze narzędzia do cyfrowego
tworzenia mangi. Dzięki dodaniu ich do tabletu firmy Wacom możliwości
twórcze miłośników mangi stają się praktycznie nieograniczone. Pakiety
oprogramowania dodane do tabletu Bamboo Manga zawierają liczne
przewodniki i wskazówki, które maksymalnie ułatwiają rysowanie.

Manga Studio Debut 4

Ta uniwersalna aplikacja świetnie nadaje się do tworzenia
zachwycających, gotowych do publikacji rysunków i komiksów w stylu
manga. Zawiera różne efekty specjalne do odcieni na ekranie i narzędzia
do dostosowywania obrazu. W połączeniu z tabletem Bamboo umożliwiają one
tworzenie wysokiej jakości dzieł do wydruku lub publikacji w Internecie.

Manga Studio Debut 4 to program idealny dla początkujących i
zaawansowanych fanów kolorowego świata mangi. Użytkownicy znajdą w nim
tradycyjne narzędzia do rysowania mangi, takie jak wzory i dymki do
dodawania tekstów oraz linie symbolizujące szybkość do wyrażania emocji
i nastrojów. Realistyczne wrażenia zapewnia twórcom mangi pióro czułe na
nacisk, które zmienia pędzle w cyfrowe markery.

Anime Studio Debut 8

Nie wystarczy Ci rysowanie scenariuszy do mangi? Za pomocą
wszechstronnego programu Anime Studio Debut 8 możesz tworzyć filmy 2D,
animacje rysunkowe, anime i wycinkowe.

Podobnie jak Manga Studio Debut 4 ten pakiet umożliwia amatorom
tworzenie fascynujących postaci. Łącząc animację, dźwięk, wideo i efekty
specjalne, takie jak cienie i podmuchy energii, nawet amatorzy mogą
tchnąć życie w swoje postacie, które potrafią chodzić i zmieniać wyraz
twarzy.