Re: SSD a pagefile

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_benatr.cy>
Data: Thu, 15 Nov 2012 12:21:18 +0100

Proces Maciek BabciaDobosz <babcia_at_jewish.org.pl> zwrócił błąd:

> Nie musi być włączony. ZTCP to jedynym programem poza grami który nie
> chciał ruszyć bez swapa-a był AutoCAD. Praktycznie wystarcza ustawić mu
> np. 2MB i to wystarcza. MS zaleca różne rzeczy - nie zawsze
> szczęśliwie. Np. zaleca stosowanie IE a nie innych przeglądarek. ;-)

"Swap" jest niezbędny do obsługi BSODów jeśli chcesz się dowiedzieć co
je wywołało. Bez swapa nie będzie zrzutów pamięci. Dlatego ja uważam
swapa za obowiązkowego. Poza tym swap bywa bardzo przydatny jeśli używa
się stosunkowo mało pamięci (np. 8 GiB), bo niektóre programy potrafią
być wymagające (np. te od Google).

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.