Re: Montaż dźwięku - słuchawki

Autor: Corran <corran.pl_at_gmail.com>
Data: Thu, 15 Nov 2012 02:48:32 -0800 (PST)

W dniu wtorek, 13 listopada 2012 12:39:15 UTC+1 użytkownik $heikh el $hah napisał:
> Znów piszę tutaj, bo na audio(-voodoo) doradzaliby mi pewnie coś za tysiąca.
>
> Mam dobre douszne Sennheisera, lecz ponoć mamy mieć nauszne, jakich na
>
> co dzień nie mam potrzeby używać, toteż muszę coś kupić.
>
> I jasne, że mógłbym wydać kilka stów, ale po co, jeśli chodzi tylko o te
>
> zajęcia?
>
> Proszę więc o poradę: jakie jest optimum w tym segmencie?
>
> Budżet, jeśli miałbym określić, to tak do 100 zł.

Profesjonalnie do takich zadań używałem AKG 241 Studio i Beyerdynamic DT100. Na czym ma polegać ten "montaż dźwięku"?

Bo nawet słabe głośniki będą lepsze niż przeciętne słuchawki. Wydaje mi się że rozsądnym standardem w branży są głośniki Yamaha NS-10, jak złożysz na nich nagranie masz gwarancję że nie zdziwisz się słuchając go gdzie indziej.