Montaż dźwięku – słuchawki

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Tue, 13 Nov 2012 12:39:15 +0100

Znów piszę tutaj, bo na audio(-voodoo) doradzaliby mi pewnie coś za tysiąca.
Mam dobre douszne Sennheisera, lecz ponoć mamy mieć nauszne, jakich na
co dzień nie mam potrzeby używać, toteż muszę coś kupić.
I jasne, że mógłbym wydać kilka stów, ale po co, jeśli chodzi tylko o te
zajęcia?
Proszę więc o poradę: jakie jest optimum w tym segmencie?
Budżet, jeśli miałbym określić, to tak do 100 zł.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$