Re: SSD a pagefile

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Thu, 15 Nov 2012 10:53:15 +0100

> Przegladarki bardzo szybko zapelniaja miejsce to raz

Tak, ale akurat zapełnienie miejsca przez cache przeglądarki nie stanowi dla
niej problemu - testowałem to dość mocno z wszystkimi przeglądarkami. Po prostu
nowsze pliki "wypierają" starsze i nic złego się nie dzieje. Dodatkowo,
oczywiście, można ustawić przeglądarkom jakiś sensowny limit miejsca, jakie mogą
wykorzystać na cache. Nic się złego nie dzieje zarówno, gdy osiągną ten limit,
jak i wtedy, gdy zabraknie miejsca w ramdisku, mimo że limi przeglądarki jeszcze
nie został osiągnięty.

latet